Analityka dla e-commerce.
Wiedza, która procentuje.


Analityka to jedna z najważniejszych kwestii związanych z prowadzeniem dochodowego sklepu internetowego. Odpowiednio przeprowadzona analiza pozwala poznać zachowania i oczekiwania klientów, zmaksymalizować współczynnik konwersji oraz w znaczący sposób ograniczyć koszt pozyskania transakcji. Nasze działania związane z analityką opieramy o Google Analytics oraz dedykowane systemy analityczne.

Czy masz wrażenie, że wydajesz za dużo środków na pozyskanie transakcji? A może zastanawiasz się w jaki sposób zwiększyć średnią wartość koszyka, zbudować lojalność klienta, tym samym podnosząc wskaźnik LTV? A może Twoim problemem są porzucone koszyki lub użytkownicy, którzy odwiedzają Twój sklep a nie dokonują w nim zakupów?

Odpowiedzią na powyższe problemy jest dobrze przeprowadzona analiza danych. Pozwala ona znaleźć wąskie gardła, miejsca w których Twoi klienci opuszczają sklep, nie dokonując w nim zakupów, odkrywa problemy związane z ofertą i utrzymaniem klienta. Rzetelna analiza danych to także realne oszczędności i zyski – ograniczenie kosztów reklamy poprzez sprecyzowanie grupy docelowej, etapu zakupowego oraz wzrost współczynnika konwersji w sklepie.

Analityka jest naszą pasją, dlatego zapraszamy do kontaktu z nami. Opisz nam szczegółowo Twój problem, wyzwanie przed którym stoisz. Zrobimy wszystko aby Twój sklep internetowy rozwijał się i przynosił coraz większe zyski.


Podziel się artykułem



Bądźmy w kontakcie

Zapraszamy do kontaktu z nami. Chcemy poznać Twój problem lub wyzwanie przed którym stoisz.

Skontaktuj się!